Download klachtenformulier
Doet u de klacht liever op papier? Download dan dit document
Klachten
Klachtenformulier
Wij zijn doorlopend bezig om de kwaliteit van onze dienstverlening optimaal te houden. Mocht het zo zijn dat u desondanks toch niet helemaal tevreden bent, dan stellen we het zeer op prijs als u dit aan ons kenbaar wilt maken. Wij stellen onszelf als doel om een klacht samen met u, in hoor en wederhoor, op te lossen.
U kunt hieronder online een klacht indienen.
Ook kunt u een klacht indienen:
- via het klachtenformulier: hiernaast te downloaden
-
per brief:
HPKB Secretariaat
Herculesplein 357
3584 AA Utrecht - per email: info@hoogpkb.nl
- telefonisch: 030-511 25 35
Binnen 5 werkdagen nadat wij de klacht hebben ontvangen, nemen we contact met u op en laten we weten hoe de afhandeling verder zal verlopen. Meer informatie vind u in ons Klachtenreglement.